Představujeme Klub mladého diváka Arter

Pátek 16. září 2022, 13:17

Klub mladého diváka Arter je platformou sdružující mladé lidi se zájmem o kulturu a zejména divadelní dění v Olomouci. Každý člen klubu má možnost navštěvovat olomoucké kulturní instituce, chodit na představení, koncerty či promítání s minimálně 50% slevou. Klub pořádá i vlastní akce jako workshopy, prohlídky zákulisí, zájezdy do divadel, debaty aj. Členem se může stát kdokoliv ve věku do  26 let. Stačí, když si na pokladně Moravského divadla Olomouc pořídí členskou kartu za 200 Kč, která platí po dobu jedné divadelní sezóny (od září do srpna).

Klub vznikl na základě společné myšlenky studentů Katedry divadelních a filmových studií na Filozofické fakultě Univerzity Palackého a ředitele Moravského divadla Olomouc Davida Gerneše. Nápad na olomoucký divadelní klub vzešel ze semináře divadelních studií již na podzim roku 2020 a činnost klubu byla oficiálně zahájena o rok později v září roku 2021. V současné době se o klub stará klubová rada tvořená studenty a také zástupcem z Moravského divadla. Název je pak spojením dvou anglických slov „art“ (umění) a „theater“ (divadlo).

 

Více informací o KMD Arter naleznete na:

webových stránkách www.kmdarter.cz,

facebookové stránce Klub mladého diváka ARTER (https://www.facebook.com/kmdolomouc/) nebo

na Instagramu @kmd_arter (https://www.instagram.com/kmd_arter/).

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)