Profesor Martin Hilský bude přednášet o Shakespearovi i renesanční Evropě

Tuesday 29 January 2019, 11:05

Dne 13. 2. od 15:00 pořádá Britské centrum Knihovny UP ve spolupráci s British Council a Katedrou divadelních a filmových studií FF UP přednášku prof. Martina Hilského: W. Shakespeare – Marná lásky snaha. Přednáška se uskuteční v Divadle K3 (divadelní sál ve 3. patře Uměleckého centra UP).

Vstupenka je po nutné registraci na e-mailu bc@upol.cz zdarma k vyzvednutí v Britském centru KUP ve Zbrojnici nejpozději hodinu před zahájením přednášky (počet míst v sále je omezen, rozhoduje pořadí registrací). Po skončení přednášky bude uspořádána krátká autogramiáda. Plakát k akci naleznete zde.

Studující a vyučující z Katedry divadelních a filmových studií mají vyhrazeno 25 míst a při registraci stačí připomenout vztah ke katedře.

Anotace přednášky
Marná lásky snaha – jiskřivá komedie, ve které Shakespeare nabízí jazykovou hostinu: blankvers se střídá s rýmovaným veršem, parodickými říkankami a vysoce stylizovanou prózou. To vše v příběhu navarských pánů, kteří přísahají, že se budou věnovat výhradně studiu věd a umění. Jak se však vyhnout pokušení, když ke dvoru přijíždějí krásné a vtipné francouzské dámy? Profesor Martin Hilský nás provede nejen příběhem, ale i renesanční Evropou, která se v něm odráží.

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)