Profesor Martin Hilský bude přednášet o Shakespearovi i renesanční Evropě

Úterý 29. leden 2019, 11:05

Dne 13. 2. od 15:00 pořádá Britské centrum Knihovny UP ve spolupráci s British Council a Katedrou divadelních a filmových studií FF UP přednášku prof. Martina Hilského: W. Shakespeare – Marná lásky snaha. Přednáška se uskuteční v Divadle K3 (divadelní sál ve 3. patře Uměleckého centra UP).

Vstupenka je po nutné registraci na e-mailu bc@upol.cz zdarma k vyzvednutí v Britském centru KUP ve Zbrojnici nejpozději hodinu před zahájením přednášky (počet míst v sále je omezen, rozhoduje pořadí registrací). Po skončení přednášky bude uspořádána krátká autogramiáda. Plakát k akci naleznete zde.

Studující a vyučující z Katedry divadelních a filmových studií mají vyhrazeno 25 míst a při registraci stačí připomenout vztah ke katedře.

Anotace přednášky
Marná lásky snaha – jiskřivá komedie, ve které Shakespeare nabízí jazykovou hostinu: blankvers se střídá s rýmovaným veršem, parodickými říkankami a vysoce stylizovanou prózou. To vše v příběhu navarských pánů, kteří přísahají, že se budou věnovat výhradně studiu věd a umění. Jak se však vyhnout pokušení, když ke dvoru přijíždějí krásné a vtipné francouzské dámy? Profesor Martin Hilský nás provede nejen příběhem, ale i renesanční Evropou, která se v něm odráží.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)