IDU spouští mimořádný newsletter Kulturou za Ukrajinu

Pondělí 7. březen 2022, 10:49

Vzniká nový zpravodaj Institutu umění – Divadelního ústavu, který si klade za cíl shromažďovat informace týkající se dění v souvislosti s aktuální situací na Ukrajině a sdílet je s těmi, kteří mohou pomoci a chtějí být informováni. První číslo bude zveřejněno v úterý 8. března.

IDU navazuje na mimořádný covidový newsletter Kultura v karanténě a prostřednictvím zpravodaje Kulturou za Ukrajinu chce informovat ostatní organizace a jednotlivce o aktuálním dění jak v České republice, tak na Ukrajině i ve světě, o aktivitách ministerstva kultury, možnostech a příkladech pomoci, akcích a dalším dění v souvislosti s aktuálním válečným konfliktem. Newsletter by měl shromažďovat informace i od široké veřejnosti a pracovníků v kultuře a sdílet je se všemi, kdo mohou nabídnout pomoc a kdo chtějí být informováni.

První číslo vyjde v úterý 8. března. K pomoci naplňování obsahu newsletteru IDU vyzývá i veřejnost. Pokud pořádáte akci, vyhlašujete sbírku nebo máte nabídky jiného charakteru, můžete zaslat informace prostřednictvím formuláře nebo e-mailu ukrajina@idu.cz.

Zájemci o odebírání newsletteru se mohou registrovat na tomto odkazu.

 

Kontakty:

Judita Hoffmanová, judita.hoffmanova@idu.cz, +420 775 421 431

Anna Poláková, anna.polakova@idu.cz, +420 721 431 516

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)